Πρέσβης Ηνωμένου Βασιλείου – Αποχαιρετιστήρια συνάντηση με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης
25-6-2026 Ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης, συναντήθηκε με τον Πρέσβη του Ηνωμένου Βασιλείου στην Ελλάδα, κ. Matthew Lodge, με αφορμή την ολοκλήρωση της θητείας του στη χώρα μας. φωτ.Δήμος Θεσσαλονίκης-F/B Κατά τη διάρκεια της εγκάρδιας συνάντησης επιβεβαιώθηκαν οι ισχυροί δεσμοί συνεργασίας και αμοιβαίας εκτίμησης που αναπτύχθηκαν τα τελευταία χρόνια, ενώ συζητήθηκαν οι μεγάλες αλλαγές που βρίσκονται σε εξέλιξη στη Θεσσαλονίκη, τα σημαντικά έργα υποδομής που υλοποιούνται, οι προοπτικές ανάπτυξης της πόλης και οι δυνατότητες περαιτέρω συνεργασίας με βρετανικά πανεπιστήμια.Ο Δήμαρχος, όπως ανακοινώθηκε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ευχαρίστησε τον κ. Lodge για την ουσιαστική συμβολή του στην ενίσχυση των σχέσεων Ελλάδας … Συνεχίστε την ανάγνωση Πρέσβης Ηνωμένου Βασιλείου – Αποχαιρετιστήρια συνάντηση με τον Δήμαρχο Θεσσαλονίκης
