25-6-2026
Ο Υφυπουργός Εθνικής Άμυνας Θανάσης Δαβάκης παρέστη χθες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, ως εκπρόσωπος του Προέδρου της Κυβέρνησης στην τελετή Ορκωμοσίας των Νέων Ανθυπολοχαγών Τάξεως 2026 «Αντιστράτηγος Τάσος Μάρκου», που διεξήχθη στις εγκαταστάσεις της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων (ΣΣΕ), στη Βάρη Αττικής.
Την τελετή τίμησε με την παρουσία του η Α.Ε. ο Πρόεδρος της Ελληνικής Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Τασούλας, ο οποίος επέδωσε και τα ξίφη στους ορκισθέντες Ανθυπολοχαγούς.
Συνολικά ορκίστηκαν 139 Ανθυπολοχαγοί, εκ των οποίων 107 από την Ελλάδα, 27 από την Κύπρο, ένας από την Αρμενία, ένας από το Μαυροβούνιο, ένας από τη Σενεγάλη και δύο από την Τυνησία.

φωτ.ΥΠΕΘΑ
Μετά το πέρας της τελετής, σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ, ο κ. Δαβάκης δήλωσε:
«Θα ήθελα να συγχαρώ θερμά τους νέους Ανθυπολοχαγούς για την ευδόκιμη ολοκλήρωση της εκπαιδεύσεώς τους και την ένταξή τους στις τάξεις των Αξιωματικών του Στρατού μας.
Οι νέοι Αξιωματικοί της Τάξεως 2026 συνιστούν τη μελλοντική ηγεσία των Ενόπλων μας Δυνάμεων, η οποία θα προασπίσει την ασφάλεια, την ελευθερία και την εδαφική ακεραιότητα της Πατρίδας. Καλούνται να υπηρετήσουν σε έναν Κλάδο με βαριά, τρισένδοξη κληρονομιά, συνεχίζοντας την ιστορική παρακαταθήκη της Στρατιωτικής Σχολής Ευελπίδων, η οποία αποτελεί το λίκνο των ηγητόρων του Στρατού Ξηράς.
Διατηρώ την απόλυτη βεβαιότητα ότι θα αναδειχθούν αντάξιοι της υψηλής αποστολής που αναλαμβάνουν και θα βαδίσουν με αρετή, ευθύνη και αυταπάρνηση στον δρόμο της τιμής τον οποίο συνειδητά επέλεξαν».
