19-6-2026
Το Άλσος Θεόγνιδος επισκέφθηκε σήμερα, Παρασκευή 19 Ιουνίου 2026, ο πρέσβης της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στην Ελλάδα, προκειμένου να γνωρίσει από κοντά το έργο «Hand in Hand» και την οικολογική παιδική χαρά που δημιουργήθηκε στα Μέγαρα μέσα από τη συνεργασία νέων, εθελοντών και φορέων από την Ελλάδα και τη Γερμανία.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψής του, όπως ανακοίνωσε ο Δήμος Μεγαρέων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρέσβης Herr Andreas Kindl (κ. Αντρέας Κιντλ), περιηγήθηκε στον χώρο, συνομίλησε με τους νέους που συμμετείχαν στο πρόγραμμα, με εθελοντές και εκπροσώπους των συνεργαζόμενων φορέων και ενημερώθηκε για τη φιλοσοφία και τη διαδικασία υλοποίησης του έργου.
Στον χαιρετισμό του, αναφέρθηκε στη σημασία της συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων, της ενεργούς συμμετοχής των νέων και της αξίας που έχουν οι κοινές δράσεις οι οποίες φέρνουν κοντά διαφορετικές κοινωνίες και πολιτισμούς.

φωτ.Δήμος Μεγαρέων-F/B
