Πρέσβης Αργεντινής – Τετ α τετ με την Υπουργό Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών
5-6-2026 Με τον Πρέσβη της Αργεντινής στην Ελλάδα, κ. Luis Alfredo Azpiazu, συναντήθηκε η Υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, με στόχο την περαιτέρω ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών, παρουσία και της Πρόεδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Βαρελά. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, συζητήθηκαν οι προοπτικές εμβάθυνσης της διμερούς συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού, αξιοποιώντας το υφιστάμενο πλαίσιο συνεργασίας, το οποίο περιλαμβάνει τη διμερή συμφωνία στον τομέα του τουρισμού από το 1993, καθώς και την Κοινή Δήλωση του 2013. Στο πλαίσιο αυτό, η κα Κεφαλογιάννη πρότεινε την υπογραφή Κοινού Προγράμματος Δράσης, επιβεβαιώνοντας την κοινή δέσμευση των δύο πλευρών για περαιτέρω … Συνεχίστε την ανάγνωση Πρέσβης Αργεντινής – Τετ α τετ με την Υπουργό Τουρισμού με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών
