Πρέσβης Ισπανίας ▪ Στην Καλαμάτα για συνομιλίες με τον Δήμαρχο – Έμφαση στη διμερή συνεργασία
18-5-2026 Το Δημαρχείο Καλαμάτας επισκέφθηκε, σήμερα Δευτέρα 18 Μαΐου 2026, ο Πρέσβης της Ισπανίας στην Ελλάδα, Jorge M. Domecq Fernandez de Bobadillia και συναντήθηκε με τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο. Κατά τη συνάντηση που είχε εθιμοτυπικό χαρακτήρα και διεξήχθη σε εξαιρετικό κλίμα, ο Δήμαρχος ενημέρωσε τον Πρέσβη, μεταξύ άλλων, για την Καλαμάτα και τις αναπτυξιακές προοπτικές του Δήμου. φωτ.Δήμος Καλαμάτας Ο Πρέσβης, τον οποίο συνόδευε η κα. Έλενα Φοίφα, Επίτιμη Πρόξενος της Ισπανίας στην Καλαμάτα, όπως αναφέρει ο Δήμος Καλαμάτας, εξέφρασε κολακευτικά σχόλια για την πόλη, μίλησε για θέματα που αφορούν τη διμερή συνεργασία ενώ και από τις δύο πλευρές εκφράσθηκε … Συνεχίστε την ανάγνωση Πρέσβης Ισπανίας ▪ Στην Καλαμάτα για συνομιλίες με τον Δήμαρχο – Έμφαση στη διμερή συνεργασία
